Rezervační systém pro osobní služby
Rezervační systém je vhodný pro rezervace služeb, ve kterých je začátek a konec termínu ve stejný den. Každá služba má v administraci své vlastní nastavení pravidel pro rezervace, to umožňuje nabízet více služeb s odlišnými pravidly na jedné rezervační webové stránce.
Rezervace se sdíleným nebo samostatným místem
Účty pracovníků mohou nabízet své volné termíny s ohledem na již obsazené termíny ostatních pracovníků. Nebo naopak bez ohledu na obsazené termíny ostatních pracovníků.
Povolení souběžných rezervací umožní ve stejný čas více rezervací stejné služby, tak aby mohli pracovníci využívat každý své pracoviště.
Zakázání souběžných rezervací nenabídne ve stejný čas více rezervací stejné služby, tak aby mohli pracovníci využívat jedno společné pracoviště.
Místo pro výběr služby
Každé službě lze nastavit místo ze kterého je povoleno vytvořit rezervaci. Službě lze zakázat zobrazení na rezervační webové stránce. V takovém případě může rezervovat termín pouze pracovník z administrace.
Rezervaci služby lze nabídnout až po přihlášení na rezervační webové stránce. V tomto případě se mohou rezervovat pouze registrovaní klienti.
Rezervaci služby lze nabídnout všem návštěvníkům rezervační webové stránky.
Jednotlivé i skupinové termíny
Každé službě lze nastavit počet volných míst pro jeden termín. Více míst umožní vytvářet skupinové rezervace.
Aktuální počet volných míst se zobrazí společně s termínem služby. Zobrazení této informace lze vypnout v nastavení služby.
U skupinové rezervace musí odpovídat délka služby délce pracovní doby přiděleného účtu pracovníka.
Časový rozsah nabídky termínů
Pro každou službu lze nastavit počet dní, kdy nejdříve lze nabídnout volný termín. V případě povolení rezervací na dnešní den lze nastavit počet hodin, ve kterých se lze nejdříve rezervovat.
Nastavit lze počet dní, ve kterých lze nejpozději nabídnout volný termín od dnešního dne.
Časový odstup nabízených termínů lze nastavit od 15ti minut až po celkovou délku služby.
Pravidla pro stornování rezervace
Klienti mohou svoji rezervaci zrušit pomocí odkazu v notifikační zprávě. Vložení tohoto odkazu do obsahu notifikačních zpráv není povinné.
V nastavení každé služby lze určit kolik hodin nejpozději před termínem lze stornovat termín.
V případě stornovaní rezervace již zaplacené služby se registrovaným klientů navýší kredit klienta o zaplacenou částku. U neregistrovaných klientů lze refundovat platbu zpět v administraci platební brány.